Pages

Wednesday, July 6, 2011

Day 14 : Perkara Menarik yang Anda Lakukan hari Ini

Perkara menarik hari ni???

ermm.. apa ya?.. Well, hari ni aku kerja cam biasa, just tadi ada lecturer datang melawat.. Nak memantau... Bukan nak santauuu tawww... Datang interbiu sikit2. Aku buat apa, best tak praktikal kat sini, wat kajian tentang apa... n so on... Semua nya berjalan lancar... I'm so glad....

Tapi yang sedihnya, hari ni last aku jaga anak ikan ku... wuwuwu.. Aku dah stop aku nyer project. And start buat report untuk both project pulak... Sok dah kena hantar logbook, lusa pulak hantar report,... n balekkk cutiii.. Wehhhuuuu

Xsangka, sekejap je masa 2 bulan aku praktikal.. Seronok sebenarnya, belajar sumting new, gain sumting, ... Tapi yang xseronoknya, sensorang je kat sini.. Seb baek perkerja kat ctu peramah xhengatt... Hihi...

Hmm... sedih pulak nak tinggalkan tempat ni.. Setiap pertemuan pasti ada perpisahan.. Neway, mana tau aku jadik boss kat cnie satu hari kelakk.. heheh

No comments: