Pages

Friday, December 2, 2011

Day 1 : Your Facebook profile photo.

Assalamualaikum... :).. Holahola...

This is the first day of photo challenge yang aku join.. :)

Gambar profil facebook aku.. :) Actually, aku jarang letak gambar sendiri.. Hehe.. Sejak citer mcam-macam kat NEWS tentang kena santau la, pukau la, men bomoh-bomoh la.. takot gak aku... Hoho.. Walopun, aku xtau aku ada enemy ke x, tapi beware je la kan. Manusia sekarang, macam2 je perangai.. Haizz..


Aku suka letak gambar cartoon, xpun, gambar budak-budak comel.. Ala.. nak bajet comel kejap.. Hehe.. Satu lagi sebab aku xletak gambar sendirik sebab, aku xnak dikenali.. Aiseehh.. low profile la katakan.. :P.. Malas ar.. Kang tukar pic sendirik, ramai plak nak add.. ahaha.. perasan je aku neh..

Neway, kalau nak add aku, gitau, korang dari belog mana ek?.. sebab buat masa sekarang, malas nak approve orang yang x dikenali... hoho

No comments: