Pages

Saturday, September 22, 2012

Kang Gary

Annyeong...


Sapa peminat Running Man kat sini?.. ada hot news yang sangat bad news... ;( Tadi, online and terbaca satu post mengenai Gary & member Leesang dorang, Gil akan tarik diri from variety shows.. Gary kan member Running Man (RM), while Gil pulak member dalam Infinity Challenge (IC).. Tak tengok lagi IC ni.. Both of them ialah Leesang punya group. Sebab nak fokus kat company dorang pulak..


LeesSang

He tweet “In order to put more of my energy into Leessang Company and music concerts, I’ve decided to take a hiatus from participating on variety shows. I apologize for the sudden notice without any warning. I’m sorry.”

My favourite Running Man member...


Dan apa yang aku paham, company Leesang ni dah kerugian about $100,000 sebab dah membatalkan konsert Super 7 yang dorang nak anjurkan, no sponsership. no other finance supports. Ini yang aku paham la... 


xde Gary blh setresss!!



My favourite quote from Gary..


My favourite song from LeesSang..

Leessang - The Girl Who Can’t Break Up, The Boy Who Can’t Leave

My favourite song from Gary & Jong Kook
Come Back to Me


Kalau betul la Gary akan keluar dari RM, harap-harap Song Jong Ki bleh masok balik!!.. 
sobss..sobss...

1 comment:

GOMI JUNG said...

seriouly tak pernah tgok running man .sob ! sob !!!!!
___________-