Pages

Sunday, September 2, 2012

Raya With Friends

Assalamualaikum... ada lagi entry raya ni... cerita raya memang tak pernah habess selagi masih raya!.. Masa raya ni la baru ada masa nak berkumpul kan... Kawan-kawan pun, kekadang setahun sekali je jumpa, sebab memasing setadi kat tempat lain.. Aku je yang ade kat Unimas ni... tak jauh dari umah.. hoho

So, enjoy the pic!!

Kat rumah cikgu biologi aku, Madam Noraini
Kat umah cikgu Bio jugak, tapi xpenah mengajar kelas aku..:)
Umah Ustazah kesayangan.. cer cari mana ustazah kitorang..:)

Umah one of my classmate


Umah cikgu Geo
Lastly, umah aku.. ni je yang tinggal sebab umah aku kat samarahan, and dah malam pun.. :)
Me n my BFF..Mira.. :)


Hope tahun depan leh sambut raya macam ni lagi... :).. Rindu nak sekolahh balik, miss my friends!!

No comments: