Pages

Friday, November 16, 2012

Salam Maal Hijrah & My New Baby ACE :)

Assalamualaikum, holla, annyeong, ohayo readers!!,.. & Salam Maal Hijrah to all Muslim.. :)

Sources : BoolatDoodle



Entah kemana la mood berbelog aku ni.. Setelah sekian lama.. Last entry aku pun masa Hari Raya Aidiladha hari tu, now, Maal Hijrah pulak.. :)




Bukan nya busy pon, just idea menaip tuh hilang.. hehe.. Jangan mare ek korang.. ;p.. Actually i very happy sebab duet dah masok, so ape lagi.. Shopping la jawab nya.. Bukan shopping baju ke tudung ke hape, tapi shopping gadget.. Hihi... External Harddisk : Toshiba 1Tera & Samsung Galaxy Ace Plus telah berjaya ku rembat...  Syokk nyer.. 




My New Baby : Samsung Galaxy Ace Plus


So, kalau korang perasan, there's something wrong with my blog, some picture were gone, with black box yang ada tanda (!).. Setelah aku google, baru aku tau yang, masa aky sync kan fon nih dengan akaun google, all the pictures masok dalam gallery then aku delete semua gambar tuh dalam fon, sebab banyak sangat kot. Thats why, gambar dalam blog aku pun terdelete sebab aku delete dari fon.. Huhu... Sdeh gak la, abessla blog aku blackout kot.. So, everything kena tukar, then, entri lepas2 takde gambar dah... Now, aku dah tau caner nak setting, xde dah masok dalam fon aku gambar yang aku upload kat belog.. wuwuw....




Till then, nak sambung tengok citer Once Upon A Time jap..!.. Daa...




Thanks for reading!!


3 comments:

ezy.fia said...

salam maal hijrah!

haaaaaaaaa.. enpon kite same!
baru je rembat samsung ace plus kaler putih..
eh cane nk bg gmbr xmsok fon bile apdet blog? leh ajar x?
huhu

ezy.fia said...

try tgok cni..

http://www.facebook.com/belogcikyana?ref=ts&fref=ts

❤~Emma Abduh~❤ said...

salam maal hijrah jg... :)