Pages

Wednesday, January 26, 2011

Sahabat Selamanya XD

First time dengar lagu tok, ingat kan kumpulan Hujan yang berlagu, rupa2 nya, kumpulan Padi.. XD.. Kumpulan Padi pon suka nengok Upin-Ipin??.. Hehe.. Soo kiutt.. 




Suka la dengar lagu tok. Hehe.. Jarang mok dengar lagu tentang friendship. Hehe.. Selaluny lagu Graduation dari Vitamin C jak yang jadi tema friendship mun da majlis2 ka pa ka, kaitan with friendship.


Tetiba aku rindukan frenz2 aku skolah dolok.. Uhuhu... Since berpisah n berlainan U tok, aku kurang dah perangey gila2 sebab sekda geng gila2 kot.. :P.. Dolok tym skolah, mtrix labuan, gila2 jak perangey gara2 mempunyai geng yang gila2.. Rindu tkorang ae..........Seriuosly I am...


Diz s0ng for them..


Ex-3,4,5Gama, Xgeneration SPM Batch 2007 SMSKuching, Klazmate H4t31, Roomate Blok C, Matrik Labuan...

Sahabat Selamanya-Padi




Dua, tiga kapal berlayar di samudera
Ayuh sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia karna
Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita ke hulu, berenang-renang kita ke tepian 
Kita berbeda untuk saling mengisi Segala kekurangan kita
mencari sahabat untuk selamanya 
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia

Tak ada bukit yang terlalu tinggi, untuk kita daki bersama
Dan tak ada laut yang terlalu dalam untuk diselami

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya setia






Excited dengar lagu tok eyh.. n making me really miss my old frens...












p/s: Tulis lirik tok, sambil on off lagu di phone player.. Hik2..

1 comment:

Kucing Putih said...

rindu miak kelas kta semua... huhuuhuhh