Pages

Thursday, January 12, 2012

Things to do

Well, its me again... hoho... baru nak taip entri kan.. dari semalam asek join GA je.. haha.. mestila..nak menang.. nak dapat adiah free ... :)

saje letak walopun xde ketan..;p

hari, ni, aku dahsettlekan benda-benda yang patut aku setel before aku bercuti.. aiseh.. cuti ke?? Yelah, final paper dah lepas semalam, and taknak komen lebih... huhu.. aku tawakal dan berserah je.. :)


Things yang aku nk settle...


  • Masa untuk Next Sampling...
  • Ambik baucer RM 200
  • Hantar buku pinjam kat library
  • Hantar surat mohon kolej
Yang tiga kat atas, aku dah settle dah.. just yang last tu lagi.. Hoho... Tetiba nak mohon kolej kan... Tu pun, sebab my friend cakap, kolej dier terima orang awam untuk apply kolej. So, oleh kerana aku pelajar luar, nak gak apply, tp belum hantar surat lagi...Hope dapat..!!

Sekarang, aku kat library.. lepas hantar buku tadi, aku rasa nak lepak kejap, sambil online dengan lajuuu nya.. n donlod muvie kejap.. bekalan masa cuti.. hahaha


1 comment:

Anonymous said...

salam , if u tak keberatan jom join first GA eyza :)

http://planner4mylife.blogspot.com/2012/01/1st-ga-if-im-student.html

tengss