Pages

Wednesday, February 22, 2012

I got in!!

Assalamualaikum.... hello Wednesday korang!!.. Wah.. terasa lama tak hupdate belog... Sejak seminngu lepas.. tu pun buat Wordless Wednseday je..

Hari xde la Wordless sangat... Nak cite ni.. korang tau kan, aku ni, dok umah, tak dapat dok kolej since semester lepas, n aku try la apply satu kolej ni.. memang kolej untuk dak uniform. Aku pun baru tau dier accept orang awam.. kiranya bukan dak kolej ka... So, aku just dapat phone call tu semalam yang aku diterima masok kolej.. :)

well, aku xde la happy sangat.. xsangka sebenarnya, koz ramai yang kalau dh xdapat kolej tuh, kompem nk masok lagi susah... dok menyewa la,kan.. xsangka plak aku dapat masok.. sebab aku dah rasa selesa nak g kelas harian dari umah..

pas dapat kunci bilik tu, aku ushar2 la bilik tu kat mana.. fuhh.. tingkat 3 kot.. punya la semput dah.. adehh.. xde stamina lansung.. dah la blok hujung, tapi okay la, menghadap jalan raya.. wahh.. nampak desa ilmu.. kekeke.. ;p

okla... xnak cerita pnjang.. nanti kalo rajin, aku amik gambar view dari bilik aku.. hehe.. belum sempat nak cek in lagi.. barang pon xkemas agi... hoho...

btw, esok nak pegi sampling pulak.. terpaksa la eskep kelas.. adeh...

No comments: