Pages

Saturday, February 9, 2013

IbnuSina Eyewear


Assalamualaikum, Annyeong, Hi Readers!!.. Smile

Aku nak kongsikan something dengan korang. A few weeks ago, I’ve brought spects which aku terbaca tentangnya kat FACEBOOK. Macam biasala kan, kat FACEBOOK macam-macam orang boleh promote, termasukla this spects. I just wanna give a try. All the testimonials shown a good result after using it, so, aku try la, and membeli with RM6o including postage.

I guess its working, sebab bebrapa minggu aku dah pakai kaca mata ni, bila aku pakai spects ber’degree’ aku tu balik, rasa pening pulak.. Degree aku dah turun kot.. Smile. walaupun aku takde check pun before ni degree aku berapa, tapi boleh terasa la perbezaan nya sikit-sikit.


2013-01-08 12.23.46



So, dengan harapan yang tinggi, aku nak turunkan degree kerabunan aku ni. Tak best nye rabun kan.. Nak tengok tv pon payah kalau nak baca substitle..



IMG_20121122_182738

Aku harap kerabunan ni boleh berkurang, penat nak pakai spects.. hehe..... :)

InsyaAllah.....

4 comments:

cokiedacomot said...

spek baru ^^ dan awak comel la :P

LiN IBRAHIM said...

Baper sen? Nk try jugak aa :)

Cik Puan Ena said...

ade jugak tgk.. klu bgus nanti nak try la

http://tinynasweet.blogspot.com/2013/02/ena-u-pakai-ape-ye-muka-u-nampak-bersih.html

shafikhyde said...

Ok x?pakai spek ni?