Pages

Monday, February 25, 2013

Me Loves Cats

Pada zaman dahulu kala, i am really hating cats. I guess sebab x suka bulu dia, & aku takut kena cakar. Haha...

A few months before, my uncle ada bela kucing kacukan ni. Xsure kacukan apa, tak ingat dah, cause I really don't care. Haha,, Then, satu hari tu, kucing dia beranak, banyak gak la, so adik-adik lelaki aku mintak la, sorang nak yang putih, sorang lagi yang hitam & name it Blackie n Sweetie..Tak boleh belah la, muka macho, tapi penyayang gak ngan kucing, aku je xde perasan. Haha

Dah beberapa bulan dah umah aku ni bela kucing, then, aku pulak yang terlebih sayangkan kucing-kucing aku ni tau, bagi mandi, bagi makan, peluk2 & main2 ngan dorang ni.  






2 minggu lepas, we got these 2 little kitten with their mum from our cousin. Dorang xleh bela dah these cats sebab my lil cousin, Kisya alah dengan bulu, sebelum dorang jual, kitorang dah mintak dulu.. Hehe.. Now we have 5 cats in our house..  



Kaka (greyish), Messy (white+black)
Oreo, the mummy, jelingan manja youuu
Loves them so much.. & i loves playing with them, and i dont know why people can be so cruel towards them, From hate to love, i cared about them!! they are so adoreable!!

No comments: