Pages

Monday, March 26, 2012

Letihh

Assalamualaikum readers!!.. :).. Morning..

Hari ni sangat malas nak pergi lab. Sebab nak siapkan assignments yang dah lama aku tangguh.. Huhu.. Semakin menangguh, semakin menimbun assignments.. huhuh.. hypothesis apekah ini??



Hari ni, pepagi dah aku balik kolej.. Kalo kat umah, jangan harap la dapat siapkan keje.. tido je... letihh.. semalam buat kenduri kat umah.. Penat gak keje2 kenduri ni ek.. Slalu tolong kat umah sedara mara je. tp semalam lam wat kenduri kat umah sendiri, besar-besar gak la,kalao dah jemput satu kpg...

Semalam tak sempat nak tangkap gambar banyak-banyak. tak cukup tangan. tapi .. :).. Kitorang dah ade cameraman, pakcik aku.. .. :) Ni plak gambar yang aku sempat snap-snap... pastuh battry kongg... ;p


Ni kazen-kazen comel aku... Kisya n Ariana.. Kalau tengok dorang berdua ni skali, panggil je Arisya.. hehe

mak, pengantin baru, kwn mak
Actually, ni kenduri doa selamat je, kt umah lelaki plak.... dorang dh nikah minggu2 lepas... Asek cerita kawen je aku kan.. dari minggu lepas lagi.. penat seyhh...

Mulai minggu ni baru lepas segala kenduri-kendara ni.. nak fokus untuk assignment and fyp pulak.. huhu..

No comments: