Pages

Thursday, July 12, 2012

Piknik di Pasir Pandak




Ahad yang lepas, aku dan kawan-kawan aku decide nak pegi piknik lepas presentation FYP haritu... :) So, memang xde plan ape sangat la.. Just beli makanan and piknik!.. :)




Kitorang lepak-lepak, borak-borak, gossip-gossip dari pagi sampai petang kot.. Macam tu je habiskan masa.. Hehe... :)

Kamekorang!!
Lepas tu, kitorang ramai-ramai pegi rumah Fiza, yang baju merah tu... nak melawat anak buah dia.. thats mean, anak kepada adek dia.. wahhh.. dah jadi makcik, u.... ;p


On our way to her house, kereta kawan aku rosak tengah jalan... Overheat kata pakcik-pakcik baik hati.. So, kitorang dengan sabarnya menunggu mekanik datang, sambil posing tepi jalan... Haizz.. Dugaan2..

tadaaa... setelah beberapa jam, akhirnya sampai gak umah kawan aku tu.. jauh giler umah dier...  tengok baby tu..comel  giler. pipi pon tembamm je...


Pastu, kitorang makan-makan..menu paling best skali, kerang masak kicapp.. waduhh... sedap giler ayah kwn kitorang ni masakk...

Masa nak balik dari Pasir Pandak



So, kitorang balik masa tu lambat jugak la. about 9pm.. Huhu.. Bayangkan kena drive dalam gelap, from Asajaya to Unimas.. Scary giler, tapi tu la pengalaman berharga with all my friends, its fun and rough day, dengan kereta rosak kat tengah-tengah jalan, pastu mencarik bengkel yang bukak pada hari Ahad, macam-macam dah... Anway, kitorang manage balik dengan selamat and maybe itulah memori terakhir kitorang bersama, sebab lepas ni masing-masing dah ikut haluan masing2, dengan graduation lagi, n kerja lagi...

But aku, still in da Unimas about a year lagi.. InsyaAllah.. Sedih jugak la, xdapat grad dengan kawan-kawan, tapi maybe, bukan rezeki aku masa ni.. So, aku akan terus berjuang!!.. :) Hwaiitinggg!!

No comments: