Pages

Saturday, April 21, 2012

pashi-pashi is comingg...

wahh.. ade nick name baru dah untuk pashmina... dat is....pashie..!!.. haha

i just got home, n my mum said, i gotta a postage!!... this is the second time aku beli shawl/tudung online.. :).. nasib baik aku dapat dari penjual yang baik, yang trustworthy, right..!! sebab aku n klazmate aku pernah borong tudung ramai-ramai, so, dapat harga murah la... then, bila tudung tu sampai, sangat xpuas hati sebab, lain yang d order, lain yang sampai...



Aku lagi la, aku beli 2 tudung, satu pun xde.. kaler yang d order, takde pulak.. caner tu??.. so kitorang nak refund balik duit.. sooo sedih, sebab lama tunggu postage sampai, tapi bila sampai?.. hempeh....


paisley pashie

pagi tadi baru je bank in untuk bawal 3 tones yang baru order hari tu.. duhh... xbleh dh ni.. asekk online shopping je.. rambang mata!!..;p

two sided pashmina.. :)
Lovess it!!.. Thanks ChicShawl

3 comments:

ezy.fia said...

wahhh sakan sopink online..
hehe..
lawa2

Zie Madini said...

khachakkkkk!!! i loveeee pashmina shawl...hikss

Stilla Royazrie said...

salam dear..thank sbb sudi visit blog kmk...:)

ppssttt dear, kmk lah sik reti make pashmina shawl koh..hehhehe...nang fail kmk bab melit2 ya...:p