Pages

Tuesday, November 8, 2011

Day 26: A song that you can play on an instrument

Waduh-waduh..aku ni xde bakat kot nak main instrument aka alat-alat muzik neh.. Hoho... Teringin gak nak maen, tapi xde alat je..

But i lovess to hear this song played by my dear BF.. He's really pandai main guitar. Kat umah dier ada semua instrument untuk jamming kot..:P



Caution!!.. dis is not him!!.. xde video dier main gitar la, mp3 je ada.. ni video dari sape ntah, dapat kat youtube, of koz..;p

2 comments:

Izyan Masri said...

AMBOI SERONOKNYA BF RETI MAIN GITAR ;D

Kathy Tuah said...

kmk pun suka dgr org main gitar..kakak dengan abg kmk pandei main gitar tapi kmk tok malas sikit..hehe