Pages

Tuesday, May 1, 2012

Lovess My Mum

Semalam, pas letih pagi buat lab, petang pulak ada kelas, balik je dari kelas, teross tido kat bilik.. Ingat nak balik umah, tapi bila dah tido tuh, memang xingat nak bangun.. ;p

muka pon dah merah2 sebab sunburn...
tengah sedap2 tido petang,.. haizz.. (memang xbagoss tido petang neh)..;p.. Mummy call;

Mak; Sik balitkah? Sok cuti nak.. (Tak balik ke??.. esok cuti..)
Aku; Sik kali.. banyak keja mok polah, rabu lak exam gik (tak kot.. nak buat assignment, rabu plak ade exam..)
Mak; Ok,.. dah makan?.. makan apa
Aku; Masak megi jak.. malas mok gi beli makanan (Masak megi je la... malas nak g beli makanan..)
Mak; Mak dah masak tok...Mak masak sambal, sotong,. Kek batik pun mak dah buat..
Aku; alaaa makkk...
Mak; lak la mak nganta makanan..(nantila mak datang, hantar kan makanan ni)
Aku;.. yeyeyeyeyyee... (gembira gilaa aku.. memang pemalas la aku ni.. haizz.. nak drive balik pon malas..         letih..;p) Rajin na, ktk mk drive ctok.. ;p (rajin pulak mak nak drive hantarkan makanan)
Mak; ngenang anak.... (terkenangkan anak)
Aku;hehehehe (terharu n speechless cket).. rasa bersalah plak xbalik.. tp aku xbalik sebab nak wat keje, xpela.. ;p

guess what my mum bring??
Nasi, sambal ikan bilis, sotong grg, kek batik, burger ayam, buah tembikai, satu botol besar blackcurrent.. Fuhh... kenyang habess..;p

So, conclusion nye, kalau boleh, mak aku ni, memang xnak aku dok kolej, asek soh aku balik je, sebab dier nak masak..;p sebab aku kuatt makan.. haha.. tengok pipi la..;p

my peberet...

1 comment:

azlizaasri said...

nak ! lapar T_T pipi nadia comel je ^_^