Pages

Wednesday, September 7, 2011

Contest : Saya Nak Template Baru

Photobucket
Selamat selamat Hari Raya Semua!!..

Daripada blog aku sunyi sepi tak berhupdate, mari reramai memeriahkan kontest yang aku nak join ni!!.. :). Leh menang template baru tawww.. :P


Saya nak template baru kerana saya nak template yang lebih RINGAN dan lebih PINK dari template saya yang sekarang ni..!!.. :).. Selama ni, saya wat sendiri deko-deko dalam belog ni, teringin gak nak merasa pakai template cantek-cantek daripada Cik Fizah. :). Design belog awak memang cantekk.. Dan saya jugak minat PINK!!






Wish me Luck!!.. :)

2 comments:

Zie Madini said...

kck template tak nektok. ringan n x crowded dgn gadgets. mek suka :)

Azhafizah MN said...

Assalamualaikum..
Terima Kasih kerana memeriahkan "Contest Saya Nak Template Baru".Fiza terjah untuk meng'audit'.Gudluck!

regards,
Azhafizah.Com