Pages

Wednesday, September 28, 2011

Giveaway Radiusite

Assalamualaikum...peoplesssss..


Its been a while.... Hari ni, aku nak join Giveaway Radiusite.. Mana la tau, I’m the lucky one!!..Mudah2an... Teringin sangat nak menang adiah giveaway tu,..

So, sesiapa yang taktahu lagi tentang blogshop radiusite ni, jom terjah reramai... This blogshop jual a lotss of eye-catching shawl, jubah, inner yang cantek-cantekand gojess belaka.. Kekadang xsempat nak beli sebab selalu sold out!!
Owner Radiusite, Puan Ika..:)
Nak shawl ni, tapi dah sold out..:P
Okay, before that, saya...ehh.. tetiba nk tukar dari ‘aku’ ke ‘saya’..:P.. Well, this entri is for kak Ika Radiusite... To emak kesayangan kak Ika, Selamat Hari Lahir, auntie!!.. Actually, 22 September yang lepas, is my emak pulak yang birthday.. Hehe..  Yang ke 44 tahun..:)

My dearest Mother.. :)

Now, saya nak cerita tentang mak saya...

Mak saya, bernama Sarimah Fadzil, sekarang bekerja sebagai Guru PraSekolah.. Baru je lepas konvo kat Open U, KL tahun lepas. Walupun xsempat nak pegi tengok, sebab time tu saya exam week, agak sedihla tak dapat pegi KL wit my family, but I’m So proud of her!!.. Walaupun dah bekerja, she still have the spirit to study. Shes my inspiration!!..♬  My emak seorang yang sangat penyabar, seorang yang kuat semangat, tabah, n mostly penyayang..



Kalau korang nak tahu, she is my BFF!!.. We share alotss of common thing.. Macam, shopping!!!.. Pantang tengok perkataan SALE, komfem, nak serbu itu mall.. Hehe.. We both loves Shawls.. Kitorang share-share je shawl tuh... Mak pun giler shawl tau, ingat orang muda2 je??.. xde nyer, shes also up to date to fashion... Hehe...


My mum is very good cook!!... Antara makanan favourite saya ialah, sambal ikan bilis, nasi ayam, ayam masak merah,tom yam, n soooo much more.. Korang request je apa2, my emak will masak.!!.. Hehe...

I loves my emak sooo very much, i adore her, proud to be her daughter. One day if im having a family, i want to be like her...No one can ever replace her in my heart.. 
 
Mak, selamat hari lahir pada 22 September yang lepas, semoga mak panjang umur, murah rezeki, diberi kesihatan yang baik, bahagia dunia dan akhirat. Anakmu ini, akan sentiasa mendoakan kesejahteraan mak. Mudah-mudahan, anakmu ini, Berjaya dunia akhirat dan dapat menbahagiakan mak sampai bila-bila..


Like Mother, Like daughter.. ♥


InsyaAllah, if anakmu sudah habis belajar, dapat kerjaya yang bagus, i’ll give u everything u want in this world. But before that, i’ll give segenggam ijazah, so that u’ll proud of me.. Its my promise, mak... InsyaAllah.. Doakan anakmu ini.. ;)

2 comments:

Syazwan Che Deraman said...

laki boleh join tak?

eva said...

mek suka shawl2 dak radiusite.. kck2 jak eyh.. penah meli.. p mok cepat meli coz nang cepat sold out juak..

wahh! nang gik ada semangat mak ktk study.. kagum mek ngn mak ktk.. wish her happy belated birthday auntie hehe.