Pages

Friday, October 7, 2011

Day 04: A song that makes you sad

Actually, lagu ni, memang buat sedih. Bukan sedih nak nanges ke hape.. Tapi sebak.. Rindu dengan kenangan lama, iaitu kenangan semasa sekolah menengah.. Aku rasa, sahabat terbaik aku adalah sahabat semasa aku berada di sekolah menengah.. :)

5 tahun bersama. Dari Form 1-Form 5. Dulu, aku sekolah berasrama penuh, SBP, so, dorang la family aku, dorang gak la, macam adik-beradik aku.. Huhu.. Aku rindukan kawan-kawan lama aku masa kat sekolah menengah dulu..

Only God knows how much I missed them!! Lagu ni, ialah lagu tema kitorang masa majlis perpisahan kitorang lepas graduasi dan SPM yang lalu....


Kenangan Terindah- Samsons

aku yang lemah tanpamu
aku yang rentan karena
cinta yang tlah hilang darimu
yang mampu menyanjungkuselama mata terbuka
sampai jantung tak berdetak
selama itu pun aku mampu untuk mengenangmu
darimu
ku temukan hidupku
bagiku kaulah cinta sejati
bila yang tertulis untukku
adalah yang terbaik untukmu
kan ku jadikan kau kenangan
yang terindah dalam hidupku
namun tak kan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupku
yang tlah terukir abadi
sebagai kenangan yang terindah

2 comments:

Qaseh Dalia said...

qaseh tgh karoke kat blog ni dgr tak .. hehe

Anonymous said...

lagu ni mmg best..^^