Pages

Thursday, December 8, 2011

Soo.. tired of being tired...

Semalam, aku ada post pasal aku kena wat slide presentation untuk hari ni. memang last minute!!.. Pagi tadi, aku  n kawan aku pun plan nak ponteng kelas 10-12 tu sebab nak buat slide presentation untuk kelas 12-2ptg tadi.
Nak senyum....

Aku memang nak turun awal, sebab nak uruskan hal nak pergi sampling dulu, jumpa Dekan, jumpa lab assistant and segala bagai.. so, selesai satu urusan..so, aku buat tros la slide tuh. Punya la aku n kawan aku berhempas pulas nak siapkan benda tu sampai je kelas kul 12 tu, one of our group member kate, xjadi presentation hari ni. Minggu depan je.. Kitorang mcm dahhh..  OK!.. Aku pun rasa.. SABAR je la.. Kenapa tak bagitau awal-awal. Semalam kemain lagi siap CALL soh siapkan SLIDE untuk PRESENT hari ni. Atleast CALL bagitau xjadi ke hape ke.. huhu.. Bleh la aku skip je kelas tuhhh...

Muka siryesly penat dari pagi sampai petang, ade je keje nak buat...
Petang pulak, walaupun xde kelas, sambung lagi dengan urusan borang+sampling+prepare barang untuk sampling. fuhh... Banyak benda kena settle.. Xsempat makan pon..huhu

Masa nak balik, hujan turun lebat gilerrr... jam pulak tu. Memang arr.. Dah aku balik time orang balik keje jugak.
Sempat tangkap gambar... jam...

Biasa la, time hujan, caner nak bawak kete laju2 aku bawak 30 je kot sebab JAM.. adeh... memang SABAR je la.. Penat tekan clutch + penat dengan bz seharian.. fuh.. penat.. xsabar nak sampai umah.. nak rehat.. rupa2ny, ada xcdent kat area depan quarry... Aku dah macam Ya Allah.. terok giler.. kereta depan tu memang hancur+penyek kena langgar lori. Dengan hujan lebat lagi.. Aku dah memang meremang.. huhu.. First time nampak xcdent terok giler macam tuh.. huhu..

Now, tengah rilek2 tengok citer.. n hupdate kejap. hoho. tadi encik lab assistant bagitau sampling petang, xjadi sampling pagi.. hoho.. leh bangun lambat sket nih... :P

1 comment:

AbgDewa said...

alamk..bahaye tu hujan lebat.. pandu slow2 tau..