Pages

Wednesday, December 21, 2011

What to do if.............

Aku pernah menang untuk satu giveaway hari tu..... Time bulan puasa hari tu. Before hari raya aidilfitri lepas pemenang d announce. Janji nak postkan before raya...

Sampai ke hari ni xde respon kot..

Aku dah hantar mesej kat inbox penganjur blogshop giveaway tuh, ade gak dier reply, cakap "shes student, sangat bz, belum ada masa nak post, if ada masa nanti, dia akan post".

Korang bayangkan, since hari tu, sampai hari ni, berapa hari, berapa bulan dah....

Ermm.. kalau just giveaway, dah lambat macam ni, macam mana pulak untuk customer yang beli stuff dari blogshop tu eyh??

Actually, aku tak kesah sangat... giveaway je, adiah free... :).. Tapi setiap kali dier update new stuff dari blogshop dier, opkoz aku akan dapat tengok dari dashboard aku kan...

Erm..kalau macam ni, xpayah la nak anjurkan giveaway if hati follower+possible customer nak beli stuff dari blogshop neh x dijaga....xfaham,,,....

1 comment:

mumui said...

nangggg.. kmk pun pernah menang dolok.. sekali ja... topup... tapi xditopup2 gik...hohoh