Pages

Monday, April 25, 2011

6 benda yang aku buat lepas abis 1 paper...

Hellooo everyone....

Wahh... lega... Habes dah satu paper.. Satu A dah aku dapat... Hahah... Riak n bongkak n overconfident toll la.. :P..

Tengok title..Panjang toll kan.. Hehe.. Xpenah lagi wat tajuk entry panjang-panjang... Oke2, habess jer paper Hubungan Etnik (HE), (2-4pm),  2jam je, aku sangka 3 jam (koz dalam jadual exam tulis 3 jam), aku pon berlari-lari anak pegi ke satu tempat, ada benda nak bwat.. Hihi.... (wat ayat satu napass saje.. ahaha!)

Jeng jeng jeng.... Aku...


  •  Pegi Cais, bukan nak pinjam buku ke, anta buku ke, tapi g ke computer lab.. Hoho.. Nak Online.. :p.. Terasa lama dah tak online walopun semalam jer pon.. :P.. Berodband tak bayar agi.. Eheheh 
  • Tengah aku online, aku pon nak menyelam sambel minum air.. Ehem-ehem. Dat is, mendonlod muvie... :P.. Pastuh, donlod nota... Haaaaa baru ingat nak donlod nota??.. Dah nak exam akak Nadia oiiiiiii.
  • Aku gumbira, muvie yang aku nak donlod, cepat je terdonlod, slain tuh, aku terjumpa folder2 movie pulakk you.... Haha... nie mesti di donlod oleh sapa ntah yang pakai komputer tu before aku n aku pon kebasss jer... Sukaaaaa nyaaaa
  • Tetiba mak aku mesej, tanya exam dah habess ke belom??..Then, ajak aku gi pasar beli barang n offer nak bayar berokband... i loikeeee... Pay day la katakan... n dorang cuti peristiwa hari ni kot, Easter Monday. 
  • Pas shopping2 baju n stok makanan, g makan kat KFC lak... Ahernya.. muhehehe.
  • Dah kekenyangan n kepenatan, mak anta aku balik kolej..n now, aku sempat lagi hupdate belog!!... Hahah.. 
Okies dokies everyone... gtg.. Daaaa


No comments: