Pages

Sunday, April 3, 2011

Header Simple tapi Menarik


glitter-graphics.com

holla hooollaa.... korang!!..







di pagi Ahad yang indah ini, aku nak wat contest yang Miss Myrna tag aku hari tu..;).. Baru hari nie nak buat... hehe... neway, senang je pon, korang gi ke belog cik KM yang menganjurkan belog ni, n ikut syarat-syarat ny, keyh!!... ;)

Ni la banner kontes tu..;)


Nak join??... ikut cnie

Dan.... ini la header yang dipertaruhkan.... Ecehh.. korang leh tengok kat atas nun jer pon.. hehe...:P



Haaaa. saje je letak besarr punyaa kt cnie.. hehe.. Oke2... Header nie, aku wat sendiri taw.. Aku kerat-kerat aku nyer pic guna photoshop.. Pastuh, lekat kat wallpaper jenis vintage yang aku mintak kat pak cik Google.. Pastu, tulisan tu, aku guna photoscape je... Hehe...

Simple je kan.. :P... n menarikk kot.. korang rasa tertarik tak??.. haha.. ..:P

Oke la, skang nak tag.....

Cik Cikin
Cik Leya
Miss Mar
GeminiGurlz
Cik Eyqasara

Ok, Done..!!.. Korang, jawab jangan tak jawab taw!!.. Hihi..
Gudluck!!..




12 comments:

M.mushi said...

wahh ditag lahh :) .
hee , insyAllah nanti Miss buat kehh .

Cik Ezy said...

gud luck!

Cikin said...

Eh . cikin kena tag laa . oke2 . odw nak join ! (:

tenkiu bebeh (:

Dea said...

@M.mushi oke, dear!!.. take ur tym!!..;)

Dea said...

@Cik Ezy tengss cik ezy!!..;)

Dea said...

@Cikin ur welcom!!

GeminiGurlz said...

will join.... thanks 4 da tag dear!! =)

cik leya binti abah said...

heheyy . cik leya kena tag ? ohmyprada . HEHE . oke , thanks dear . (:
naty cik leya buat oke .

Dea said...

@GeminiGurlz ur welcome...!!..:P

Dea said...

@cik leya binti abah wokeyh... jgn lupa taw..!!..XD

GeminiGurlz said...

deng.. dah tutup da contest...huhu

Dea said...

@GeminiGurlz la... yaka.. mek tok pun sempat ndak ka... huhu