Pages

Friday, April 1, 2011

Yeayyy!! Hari nie hari jumaat!!..:)


glitter-graphics.com

Assalamualaikum.... n selamat pagi!!.... Hi uolsss..

Fuhh... aher nya, hari Jumaat sudahhh..Yeay!!.. Nak balik umah la petang nie... Rinnnduuu nak goleng2 ats katil sambel tgk tv n makan masakan mak yang sedap2 tuh!!... Hihi...

Siryesly, banyak benda dah berlaku sejak kebelakangan nie... Huhu.. yup, final is around de corner, memasing dah sebok g CAIS aka Lebry Unimas, wat keje, wat esaiment, n macam2 lagi la.. Cam aku nih... Brape kali dah aku bertandang n berkampung n bertapa di Cais yang sejukkk nie nak wat esaimen.. Kalo harapkan berokbend or wifi kolej, jangan harap la.......Huuuu

Tadi, pas kelas kul 10 td, aku g CAIS la, nak wat keje HE aka Hubungan Etnik lak.. Mggu depan kena hantar... Huuu..memang las minit nih., merata jer aku nengok budak Unimas dengan pakaian formal nya, baju kurung nyer, necktie, kemeja...n masing2 bawak laptop.. Hehe... Memasing ade presentation kot... KAlo tak, pakai slipar jeponn jer g kelas... Haha.. taw2 jer aku kan.. Sebab aku pon cenggitu!!...

Ehmmm..banyak nyer memasing aku... Okey...korang mesti dah baca berita baru-baru nie tentang UNIMAS kan??.. Huhu... aku malas nak citer banyak..Kalo nak taw, carik la Harian Metro semalam!!.. Aku tak sangka... Tasek tu jadik tempat untuk...hm... kesian... and aku bersimpati with his family.. Hari tu, Rabu, aku baru balek dari perjumpaan Senggang..Aku heran la, ramai giler dekat tasek tu.. aku ingat kan ade senggang ker, ader YB ke yang datang, almaklumla, nak pilihanraya, ramai sangat kat ctu!!.. So, aku wat xtaw..n sampai jer bilik, bukak FB...baru ko taw citer ape.. FB lebeh pantas!..

Kalo nk taw lebih, tgk cnie. Frenz aku sher kat FB... Aku tengok... n... korang tgk la sendiri....

Huuu...panjang nyer citer aku hari nie... ;)... So, moral of da story, jangan stress2 walopun esaimen menimbun!!...

p/s..peningnya,,,

5 comments:

Just Call Me V said...

heheh dlok kmk dpt A hubungan etnik..hehehe batch pertama yng guna subjek tok mun sik salah..present di dewan unimas lamak..hehehe

good luck!!

Dea said...

@Just Call Me V wah..nice2..pa tips belajar HE tek??.. hehe..presentation dah mek.. fuhh..lega... :P.. tgl mk anta gik ketas keja...

Just Call Me V said...

haha hampir lupak apa diblaja dlok..yg penting have fun jak subjek tok dlok.mun minat..boleh2 la..

GeminiGurlz said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! sye xdapat balik...huhuhu

Dea said...

@GeminiGurlz hehe... knk??..;)