Pages

Tuesday, April 5, 2011

Berada di Belog mereka..:)


glitter-graphics.com

Assalamulaikum.. n Salam 1 Malaysia!!..n Moning!!

Aku berada di belog dorang!!..

Saperr tak kenal blogger-blogger pemes nih... sukerr gilerr bila dorang follow, xpon letak belog aku yang kudus serta comel serta naif nih dalam belog dorang.. Terharu~.. Selain penyumbang kepada trafik, dorang pon rajin gak mengkomen.. suka suka suka..!!  Mereka ialah::

1. Because She is NurulBadiah






Sis Nurul nie, seorang yang fashionistah.. Suka ambik gambar, n seorang model taw!!.. N bakal lawyer yang santekk.. Suker baca n jalan-jalan dalam belog sis Nurul nie.. Dier sangat humble n pandai fesyen!!.. Ada banyak tutorial cara berfesyen n ber shawl dalam belog sis nie..;) Dier pon dah follow belog aku taw!!.. Sukerrr.. Tengss Sis Nurul!!..

ehem-ehem... ahaha




2. Nurul Ain Abdul Salam

Blogger nie pon sorang yang fashionistahh kegemaran aku jugak... n I'm in her firendlist too!!.. She's going to marry soon, sebab tu dier banyak citer ttg wedding sekarang... hehe..



Sis, sayer curik dari Fb sis!!.. jgn mare ek..;P
  Nie la belog aku... Hehe... Sukerr sukerr..!!..

terharu~~~

3. Si Kupu-kupu Kecik


Pemilik kupukupukecik nie sangat comel okeh... Aku rajin jer baca entry dier tiap hari,.. n dier sangat rajin hupdate belog... I loike... Kekadang tuh senyum sensorang jer baca entry2 kupukupukecik nih... Tengss yer sis Yuyu letak sayer dalam Gula-gula Kapas..!!..


sedapnyer gula-gula kapas... :P

ehem-ehem.. sajer je kan.. aku nak showw off... Hihi.. Kalo nak follow belog dorang, kelik jer link tu eyh.. :P..

10 comments:

Unknown said...

hahaha.... best2..

SweetyMui2 said...

cantik kan dorang :')

ezy.fia said...

cantek dorg ni..
wuuu..

NADIA RAJAMI said...

@saya YANA cm syok sendrik pulak sy ni kn.. hehe

NADIA RAJAMI said...

@SweetyMui2 aok... hehe.. admire~~

NADIA RAJAMI said...

@Cik Ezy tu la.. pndai bgaya... hehe

nurul said...

dea dearest!!
thnks for the entry bebeh..
lap u more...hehheeh :)

NADIA RAJAMI said...

@nurul lap u more n more.. ehehh..:P

Syed Hilmi Syed Yahya said...

semua blogger di atas ni cantik2...

Anonymous said...

sume cantik2. bila la eky dpt jd cam dorg:p