Pages

Friday, March 25, 2011

Penat...


glitter-graphics.com


Semalam, balik dari Fieldtrip, kemas2 barang, mandi, then tido... Huhu... Nak makan pun xda selara... Maggi pon dah habes.. Nak g kafe lagi la malas... Kul 9mlm aku dah tido... Aku tido dengan pewooott lapar..... Huhu

Tengah malam tadi aku terbangun, kaki aku gatal sangat kot.. Penangan tido with nyamok-nyamokss di Sematan semalaman..Gilerrr lah... Pas aku terbangun, aku xdapat tido, rasa macam nak nangess dah... sangat gatal..Tangan aku xdapat nak tahan lagi asek garu2 jer kaki aku nih... Siyeesss..aku xdapat tido...nak nagesss.. sakitt... Huhu

Caner la nak fieltrip ke forest mangrove lak esok.. Dengan kaki yang kembang2 kesan gigitan nyamok n akibat kesan garu... Huhu...

Pagi ni, dengan gagah nyer aku bangun, nak pijak lantai  pon susah, aiyooo nyamok,, tapak kaki pon kaoo geget... huhu.. pes time aku g kelas pakai kasut kecuali pegi lab la... Salu aku pakai selipar jer...trasa sgt sakit bila tali selipar tu  kena kaki aku...rasa macam big foot dah... huhu

Sampai je di kelas, aku sampai lewat ckit, kul 8 lebeh2.... tetiba klaz mate aka junior aku kate kelas HE hari nie batal... Aku...&&%$()_$#@**...huhu... baek aku tido je tadi, xyah turun kelas.........nak nangess lagi..

Skang aku kat labcomputer, alang2 dah smpai fakulti, wat keje je la.. nak wat repot fieldtrip semalam.... Huhu..

Aku sedeh..........
Aku benci nyamok.....
Siryes aku benci...

7 comments:

faris said...

forest mangrove ya cne??haha

Amni said...

kamek sedih... bencik jauh2... boleh? hahaha...

Unknown said...

hahha.... cian nyamuk tu..

NADIA RAJAMI said...

@fariskat pendam nun..huhu

NADIA RAJAMI said...

@Amniyalah, paham mek stuasi ktk ya..;)

NADIA RAJAMI said...

@saya YANA ala...nape nyamok lak yana... huhu

Unknown said...

Dea.. jom join GA.. Dea kene tag k..
http://hitamitumisteri.blogspot.com/2011/03/asleenda-1st-giveaway.html