Pages

Tuesday, March 15, 2011

Senangnya dalam hatii... ;)



Kisah Emarek( Semalam)


Bangun pepagi, dari umah, balek kolej.. Tak balik malam tadi koz kelas kul 9 takder,,,n kelas kul 11 je ari nie..:)

Tepat kul 10;50, g kelas, 7 minit kemudian, sampai fakulti, masok kelas.. Kena halau klazmate... huhu.... Sebabb???.. Kelas kensel... Hahhh??.. Kelas kensel lagik... Huhu... Penat2 je aku balik kolej pagi tadi, kalo tak esok2 aku leh balek... Aiyarrk ;P

Dah sampai bilik, aku rasa bosan, tepon my peberet person, ajak kwar.. Nk tengok wayang la, lama dah tak tengok wayang. Citer last aku tengok, citer Green Hornet.. Lama dah ke??.. Hihi....

Dah siap2, solat n kemas2, kol 1 ++, aku kwar... g pos opis Satok dlu, teman kan si dia renew lesen..pastuh makan2 kt KFC, ngidam AYAM KFC, okeh... So, pe lagi...

Pas mkn, g parkson.. Beli tiket wayang.. Citer Hikayat Merong Mahawangsa kul 4.30.. Tapi masa tu baru kul 3.. Jenjalan kt SP, S.O.S.. hihi..Window2 soping.. Ter REMBAT SHAWL lagik!!... Haha.. Naseb tak bawak banyak duet.. kalo takk..

Pastuh dengan riang ria di dalam hati, g tgk wayang.. Citer Merong nie memang BEST!!.. Bez arr tgk dorang belawan2, kwat tol si Merong nih.. memang hero ah,,  Tak rugi tengok.. Tapi dalam hati terbayang2 biler nak pakai shawl tu... hihi

Sampai je bilik, tross try shawl baru,,,, :P

Yeyy... begambar sakan wit da shawl.. XD


Yeyy..purpleicious lagik... XD
Dotdot...XD
Wuhhuuu...yesss.. dah terjumpa tempat jual shawl murahhh di Kuching... t nk g lagi laaa..XD

3 comments:

Yann Mazian said...

sine tempat jual shawl murah ya deng? hehe. :D

Redbloodsnow said...

eee kacak aieeeee. cney meli ya dea? mek maok wak...sik mek nak alah² meli on9 jak²..hehe. psttt..best ow cita merong. suk mek diat :D

Dea said...

@Yann Mazian kat parkson,kecik jak kdey nya.. tp murah la, dr beysa, kat almas shwl beysa rm15 gya, tok rm 9.90. Da jwk nk tgga kmk kt almas rm24.90, cya rm22 jak.. geramm eyh.. ngenang x ngembak dwit bnyk.. haha.. lak2 dtg cya gik soping shawl... XD