Pages

Tuesday, March 1, 2011

Belakon d Unimas!!..


glitter-graphics.com

Hi korangg...its been a bz bz n bz day... Huhu.... Penat... tapi sempat gak nak hapdate kan??.. XD
malas la nak citer ketensenan haku nih,, kompem korang boring..

Tadi, otw balek dar kelas, terasa nak makan beger beef+egg+cheese lak tekak nie..My peberet!!. So, haku g kafe truss la dari kelas.

Dalam otw tu, aku ternampak cam ader orang wat shooting, so, aku tengok la, betol2 ker, or student nyer.. Sebab before nie pon aku ada dengar kabar angin ader farid kamil la, diana danieele la.. sape lagi ntah.. nak belakon kat unimas nie.. Yelah.. Nak jugak tengok kan..Tak penah agi tgk dorang live nih... Hihih

Rope2 nyer, diorang belakon kat kolej aku, Kolej Allamanda yang indah ini, and ader gak shoot kat haku nyer Fakulti..:P..Kawan aku kate la, dier tengok dorang ngah shooting kat computer lab fakulti ktorang.. Yang pelik nyer, tak penah gak aku terserempak, kecuali tadi, kt tempat jalan-jalan area kolej haku nih.. Sekali tengok, Ryzal la...Ryzal hero citer Hani drama tv3 tu.. Dier sangat hemsem okeh.. kiut lak tangok dari jarak dekat... Heheh.. n putih beseri je muka dier.. :P.. Tapi xdapat nak hambek gambar.. ramai sangat krew2 dier kat ctu..segann ar.. :P


Drama pe ntah pon aku tak taw.. Heroin xnampak lak sape, xpemes kot.. hehe...yelah, sapela nak belakon kt Unimas neyh.. U len banyak lagi belambak kan???.. :P

Atlast, dapat la aku makan dengan lahap nyer beger tadi... Hihi...

No comments: