Pages

Friday, July 8, 2011

Day 15–Kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?

Alhamdulilllah….. Siapa la baik sangat nak bagi aku satu juta neh… Seratus pon susah nak dapat, apetah lagi 1 juta…. Bling-bling mata aku kot kalau dapat RM1 Juta nih.. Rezeki-rezeki…. Jangan ditolak… Hoho…


tumblr_lark7uxmYg1qaa082o1_500_thumb
B, mok keta camtok, boleh??.. heheh

If ada RM1 Juta kat tangan;
  • Bawak parents and family pegi Mekah, semua orang nak pegi kan.. Winking smile 
  • Nak melancong, dekat2 je pon xpe… Hehe.. kete sendirik…
  • Bayar segala hutang piutang dlu… ehehe…. PTPTN, n Yayasan.. Walopun aku lum habes setadi… Haha… Pastu, settle kan semua hutang-piutang mak ayah…Xde hutang, happy la hidop neh…
  • Sedekah/ derma kepada yang memerlukan… berkat rezeki… Smile
  • Shopping sakan.. hehe.. xsah kalo xshopping
  • Beli rumah / kereta sendirik
  • Simpan for future…..


p?s:Nak kawen kat MP kalau banyak dwit…hehehe

6 comments:

Cik Ezy said...

saye pon nk bayo hutang PTPTN jgk..
ekeke

z e a l o t said...

kalo la de RM 1juta la...
simpan 500K, 100K buat byr utang blajo, 100K beli umah, 50K utk gi haji dgn parents, 100K lg beli keta...de baki tu, blnje la kt kebajikan dgn jalan Allah ;)

boleh je nk dpt 1 juta tu, tp kna hardworking btoi2 la, huhu :)

Dea said...

@Cik Ezybyr utang dlu kn... kekeke

Dea said...

@z e a l o tkeje pon blom neh..hehe

princess ayu said...

mun kmk polah pelaburan hartanah n simpan..then enjoy!! best eh

Dea said...

@princess ayuhuhu..xpandai melabor2 ni..:)