Pages

Tuesday, June 14, 2011

bosann nyer..

halu korang..wat pe tuh??

Bosannyer... habes bagi makan ikan, aku xtaw nak ape dah.... :P
Cam xde keje len dah aku ni... So, aku melepak depan laptop je la... :)... Nak borak-borak, tapi dok sensorang je kat lab nih..Borak dengan ikan je la.... Huuuuu

So, bosan-bosan ni, sempat gak aku wat header baruu... Hehe...
Aku pakai photoscape je.. Men tampal-tampal...

Comel x comel x comel x????

Hihi...

6 comments:

BajinganCinta said...

Comellllll...:))


meh singgah blog BC and trus join contest...
http://missgaban.blogspot.com/2011/06/my-best-angle-contest-dia-statik-tapi.html

tq...:)

Noor Khairunnisa said...

tiut... pandey3 ~ heee

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

chantek! kreatif nye! =)

nadia ar-rumaisha said...

comel....sangat cute dik....

Arpiiz said...

pandainya buat header..^^

Dea said...

thnx all.. hihi