Pages

Wednesday, June 1, 2011

Searching for Me..??

Hi everyone...:)


Lama dah xupdate kan... So bz... Cuti Gawai esok pun kena mintak cuti.. Mintak ngan Madam Supervisor... Huhu..Padahal, madam dah cuti seminggu lebih awal.. Sedeh la...cuti sehari je... Huhu.. Orang len cuti Satu minggu kot... Tapi xpela.. asalkan ada cuti kan..kan.. kan... Kepada korang-korang sarawakiannssss yang menyambut Gawai, Selamat Hari Gawai!!.. Gayu Guru Gerai Nyamai... Xde ke kengkawan aku nak jemput umah tebukak Gawai nih???..:)

Hoho.. Panjang lak citer aku ni..:) Tadi aku jenguk2 la nuffnang, almaklum la, lama dah xupdate... So, cekidaut keywords yang tersangkut kat belog aku ni..:)


Tengok tu, siap ada unimas nadia.. Ade orang carik aku ke??.. Hihi.. Tau la, aku lama dah xhupdate..:P Nadia blogspot pon ade... takot jugak la kalo ade orang stalk2 nih.. Hoho.. Rasa pemess je aku ni kan... Hahah...

Yang paling lucu nye lak, ada lagu semah senyum dan semangat??.. hihi.. xbleh tahan daaa...ingatkan semah tu nama ikan je... nama lagu pon hade???..:P

Hoho... cinta melody, aku xnak ulas banyak... memang akan selalu tersesat kat sini... ceeewahhh.... :P.. Kalo xcaye??.. Tengok CNIE..

Okla... nak rehat lu..sok ada keja nak wat.......

Daaaaaaaa........

4 comments:

Cik Aish said...

haiyo...dea da ada stalker la..phewittt

Cik Ezy said...

lagu semah pon ade..
muahaha..
kdg2 kuar keywords yg ntah pape kn..
lucu je..

Dea said...

@Cik Aishhoho..ntahla..:P

Dea said...

@Cik Ezytu la pasal.... :P.. haha