Pages

Tuesday, June 21, 2011

OST Nora Elena pilihan hati... ;)

Haluhaluhalu......

Walopun aku agak lambat, tapi aku bukanla nak wat entri pasal citer ni.. n aku bukanla peminat susah mati citer Nora Elena ni... Hehe... Sebabnya, aku xdapat tengok selalu pon.. :P Masa ending citer tu pon aku xtengok.. Baca entry pasal Nora Elena kat dalam blog2 yang ada wat review pasal citer ni pon dah cukup.. Kan kan kan... :)


Aku cuma layan OST Nora Elena ni je.. One of my favourite ialah lagu ni::

Terhenti Disini
Sedangku membaca wajahmu
Senyumanmu menggambarkan sesuatu
Jika kau fahami isi hatiku
Ku tak ingin waktu henti tanpamu
Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini
Andai kau dapat memahami
Bahawa ku menangung semua ini
Bukan niatku ingin kau pergi
kerna ku masih terhenti di sini
Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Download MP3 SINI 

p/s: missing sumone...

4 comments:

Cik Ezy said...

suke lagu ni!

Cik Aish said...

suka gile lgu ni! mmg sedih bila dgr..mesti ingt citer lama kan..huhu

Noor Khairunnisa said...

yerdeyh :)) miz him ho~

Dea said...

@Cik Ezybest kann..XD