Pages

Saturday, June 25, 2011

Day 7 - Tiga perangai Baek anda

Ehem-ehem... wat cabaran Day 7 ni cam perasan baek je kan... Hehe... Xdela baek sangat, oke2 je... :P



Aku seorang yang biasa je.. :).. Ape perangai baek aku ea... Aku rasa la...


  • Aku seorang yang xmudah marah... :).. Xsuka la Emo-emo nih... Aku cool je... Xde marah, xde la cepat tua.... Hihi... Kalo sakit ati pon, simpan je la dalam hati neh....
  • Suka think Positive... 
  • Xsuka jaga tepi kain orang... Haha.. Sape la nak jaga tepi kain orang kan.. Kekadang aku rasa aku ni selfish, kekadang aku rasa, perlu ke aku kacau hidup orang??.. Hehe...
So, semua yang aku mention ni, perangai baek ek??... Hehe.,, Hanya orang yang kenal aku, tau perangai aku camne... ;)

5 comments:

Cik Ezy said...

bgos la xcpt marah..
xde la melenting xpsl2 kn.. ekeke

Azhafizah[フィザ] said...

nice positive attitude ^__^.keep it up dea!

Ari Isfuzzy said...

sume org da kelebihan & kekurangan masing2,mcm u jugak kan? hehehehe.... so, cute... I like!!!

Dea said...

@Cik Ezyhehe..xsuke mrh2..:P

Dea said...

@Azhafizah[フィザ]always!!..:)