Pages

Wednesday, August 3, 2011

Dah hari ketiga dah puasa, tapi....

Photobucket

Tak sempat agi pegi


dan xsempat agi nak rasa


Huhu..sebabnya??..parents memasing bz.. Ayah jual kueh and air tebu kat bazaar ramadan, so bebuka kat sana je.. Mak plak, habes keje trus pulang umah, pastuh memasak....

Sunyi plak rasa puasa tahun ni... walopun, taun pertama fully berpuasa kat umah..:)

nakkk g bazaarr.... huuuuu


p/s: Gambar google je..

pssssttt::Bapak mek jual aek tebu kat bazaar ramadan desa ilmu, so, sapa dekat ya, singgah-singgah la,k..:P

14 comments:

sekamar rindu said...

salam.....

kurma.....sedap tu.

*folo...ur blog

Qaseh dalia adelia said...

xpe2 .. banyak ari lagi , ne tahu esok2 leh pergi

AdinLala said...

Nak g, tapi jauh laaa :)

Nak terbang naik beskal mini ?? Hehe
JOM terbang ke ENTRI TERBARU AdinLaLa !
- Manusia Makin Ego : Wordless Wednesday

hani apandi said...

lak mek cari bapak ktk sia.siap mek molah announcement gik.bapak nadia ne???? hahaha

cik gold said...

kmk blom gik ninjak bazaar ramadhan satok..sia jamn glak..sal pg bazaar ramadhan semarak jak..

Bui Junaidi said...

jauh glak bapak ktk jual aik tebu ya..mun nya bejual rah bazar ramadan rah matang,mmg kmk jadi pelanggan tetap..hehehe..

Dea said...

@sekamar rindutau, xpe..:)

Dea said...

@Qaseh dalia adeliayelah..xsabar dh.. hehe

Dea said...

@AdinLalahaha..ok2..:P

Dea said...

@hani apandihaha..carik sampe dapat..:P

Dea said...

@cik goldsia ng rami..bnyk pilihan bh.. taun lpas salu g cya..:P

Dea said...

@Bui Junaidiadohh..ya jaoh gik la.. hehe..:P

[sutera kasih] said...

desa ilmu ya di samarahan ka?

Dea said...

@[sutera kasih]aok.. hehe