Pages

Monday, August 8, 2011

Jom masok TADIKA balik!!.. XD

Photobucket

Hi korang... Fuhhh..penat nyer.. mengecat.. ;).. Pink nyer bilik aku kan....

before...

Minggu lepas, aku, adik aku temankan mak, g sekolah dier.. aka tadika la.. Mak aku mengajar tadika dah sekarang..Dulu, ajar budak-budak sekolah rendah... :)

So, memandangkan tadika baru siap, banyak benda la kena buat kan.. Nak deko-deko lagi.. Nak tampal ABC lagi.. Macam-macam la... Hehe.. Penat jugak nak bagi TADIKA ni ceria and cantek!!..

Lupa nak amik gambar before... Penat taww lekat wording2 tuh...:P
Nama saya NADIA... kekeke
xde maknanye...:P

Adik aku.... bukan dak tadika yerp kengkawan... Darjah 2 dah pon..:P
Ni barulah dak tadika yg comel lote tuh.. hahaha

Sticker bunga2 kat dinding belakang tu, aku la yang lekat kan.. Payah nyer nak melekat.. Aku nak lekat siap terkoyak-koyak agi...Adoyy.. :P

Ehem-ehem..perasan tak ada sumting new aku buat.. Hehe... Icon Shout n Follow baru... BEsarrr nyer pulakk...

Skang nak wat watermark plak.. Kalau korang perasan, macam-macam dah font aku pakai untuk buat watermark kat gambar-gambar aku nih... hehe..



Selamat Berpuasa!!

8 comments:

[sutera kasih] said...

syok tuuu jd ckgu tadika hehe
dpt jmpa bdk2 yg comel

Sarah Mohd Saleh said...

beshkan masok tadika.comey2 jek kanak2 tuh ;)

sifu im said...

lau de janggut leh masuk tadika tak??haha

eva said...

wahh! kalerful tadika lok.. best!! alu rindu ngn miak taska mek bc entry ktk tok.. haha

♥ Dea ♥ said...

@[sutera kasih]mak mek ya, mek xterjumpa..:P

♥ Dea ♥ said...

@Sarah Mohd Salehtym tuh, xde budak lagi... hehe

♥ Dea ♥ said...

@sifu imhaha..nk jugak ke??

♥ Dea ♥ said...

@eva knk??..ktk ngajar miak juak ka??..:P