Pages

Tuesday, August 23, 2011

Hadiah dari aku.. :P

Photobucket
Bulan puasa ni, aku tengok, ramai blogger buat Giveway. Elok la tu, bersedekah bulan puasa ni.. Hehe.. Aku jenis yang join je.


Yang aku plak, bila lagi ea??.. Hehe.. Teringin gak nak wat GA ke Segmen ke, Bloglist ke Contest ke.. Asek aku je yang join semua nih.. Kalau aku buat, ade ke yang nak join??.. 


Nak buat, tapi xreti la nak pos-pos adiah ne.. Hehe.. 




1 comment:

ummiSZ said...

pos an kmk sik jaoh. sik lah bingong XD