Pages

Saturday, May 14, 2011

Praktikal minggu depan… Nebes!!

Assalamualaikum.. Halu halu…


Hi everibodi… Napela blogspot.com wat hal ea??.. Tensen aku.. Hoho.. Baru sehari tak bukak belog dah tensen… Smile with tongue out Sekarang aku wat entri guna Windows Live Writer, t kalau blog dah ok, aku tinggal nk publish je la… Hehe…

Masok hari ni, baru 3 hari aku kat umah… Next week dah nak kena pegi praktikal/ latihan industri kat Pusat Penyelidikan dan Pengeluaran Perikanan, Tarat.. Nebess woo… Huhu… Aku ingatkan Tarat tu, xberapa nak jaoh dari umah aku. Tapi.. memang tak jaoh la kot…Huuu..xtau.. xsempat agi nak pegi ushar2 tempat tu.. Carik kat google map pon xjumpa..Aku nak gi hari-hari guna kete… Rasa malas kot nak dok hostel… Bila lagi nak drive kan kalo tak sekarang.. Siryess weh… aku lama dah xdrive… Satu semester xpenah drive kot.. Huuuuu.. Lagipun, prakrikal tu 2 bulan je.. Ntah apa yang aku buat nanti…

gmbar takde kaitan...:P


Nebesssnyer nak g praktikal…..

9 comments:

Ezzah Memo said...

time 1st memo lapor diri nak praktikal, skema ya amat. bila dah LI, kedak tmpt nya yg konkerrr. :)

Anonymous said...

huhu.. besh aieh l.i! hee~ gud luck aa. :)

NADIA RAJAMI said...

@Memo_Hazelhuhu...cney praktikal ktk??..

NADIA RAJAMI said...

@:: Nonoy :: hoho..still nebes..

The day we meet said...

jom join contest ida..hadiah sgt banyak & berbaloi

http://norlida89.blogspot.com/2011/05/contes-i-love-my-mom.html

scya lollita said...

heee all the best sis ^_^ keje rajin2 nanti jgn lpe blnje cik scya :D

NADIA RAJAMI said...

@♥ norlida ♥ ok dear,,,xD

NADIA RAJAMI said...

@Scya Lollita hoho.. xde elaun la...

kathy said...

teringat masa praktikal dolok. mula2 nang nebes pasya ok jak ^^,